dag 30. 02-10-2014 - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Rene Besten - WaarBenJij.nu dag 30. 02-10-2014 - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Rene Besten - WaarBenJij.nu

dag 30. 02-10-2014

Door: Rene

Blijf op de hoogte en volg Rene

05 Oktober 2014 | Nepal, Kathmandu

Laatste uurtjes China en laatse dag verslag !! en zit er weer op, geweldige, mooie, drukke en indrukwekkende weken gehad en weer tien uurtjes terug vliegen naar Nederland.

Om kwart over drie s'middags geland en afscheid genomen van de groep bij de koffers en een super welkomst van Marsha,Yordi, Pa en Lies met een groot Spandoek.

Het Djoser boek ligt al weer klaar en kijken wat de volgende bestemming word en smaakt zeker naar meer, het is een geweldige ervaring geweest die ik zeker nooit meer vergeet

Bijna bijgekomen van het tijdsverschil maandag weer werken en uitkijken naar de volgende reis :-)

Toedeledokie

  • 02 December 2014 - 20:50

    Angelique Van Nunen:

    Hoi Rene,

    Hoe gaat het met je? Ik heb een aantal weken geleden een mail aan je gezonden met de vraag of je nog leuke foto's van Erik-Jan en mij hebt naar aanleiding van onze fantastische reis door India-Nepal-Tibet en China. Ik zit dan te denken aan onze gezellige treinreis van Lhasa naar Xian maar volgens mij heb je ook nog een panaramafoto van de laatste plek in India. Ik ben bang dat ik een verkeerd mailadres van je heb want ik heb nog geen reactie van je mogen ontvangen.

    Laat je me iets weten?
    Alvast bedankt,
    Angelique van Nunen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nepal, Kathmandu

Rene

Actief sinds 28 Aug. 2014
Verslag gelezen: 1825
Totaal aantal bezoekers 14048

Voorgaande reizen:

03 September 2014 - 02 Oktober 2014

india nepal tibet en china

Landen bezocht: