dag 12. 14-09-2014 - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Rene Besten - WaarBenJij.nu dag 12. 14-09-2014 - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Rene Besten - WaarBenJij.nu

dag 12. 14-09-2014

Door: Rene

Blijf op de hoogte en volg Rene

15 September 2014 | Nepal, Kathmandu

Zondag morgen en uitslapen en hoeven pas om 12 uur weg met de bus naar Bhaktapur , gewend aan het vroeg opstaan word ik ook weer vroeg wakker en de tas inpakken en beneden in de lobby even het bij werken, om 9 uur afgesproken om de stads wandeling te doen met de meiden en gaan op pad en is weer een drukke route en tempels, winkeltjes en stoepas om de meter,we zien een ingang naar een tempel en gaan naar binnen en zien een mooie tempel met wel honderden duiven, zie opeens Danielle en Kitty wegrennen en zie Els in het midden staan ( met Els verveel je je nooit) en ja hoor onder de duiven poep :-) weer schoon vervolgen we onze weg en gaan op een dak terras wat eten en hebben een uitzicht op durbar sqaure, een ommeletje en vervolgen onze weg naar het hotel waar we om 12.00 vertrekken en zijn net op tijd maar moesten wel een paar keer vragen.
Op tijd vertrokken en hoeven maar een half uur te rijden naarBhaktapur en komen daar rond 13.00 aan en worden verdeeld over twee hostels, even een tukkie doen en gaan om 15.00 met twee gidsen een stads wandeling doen en die van ons spreekt niet zo goed Engels en zijn het al snel zat, een commercieel bezoekje aan een schilder school en zijn dat ook snel zat en willen weer wat verkopen ( een boedha schilderij van 10.000 euro )
we eindigen met Danielle en Kitty op het plein en gaan er wat drinken en zien Els aankomen die met Adam naar het ziekenhuis moest voor uitslag op haar benen en had ook een dikke enkel van het verstappen met de jungle walk en wilde haar al in een spalk zetten en medicijnen voor een half jaar maar viel uiteindelijk mee :-)
Lekker eten met de groep en op naar onze kamers en ga nog even met kitty en danielle mee naar hun kamer om de foto's even te bekijken en de dag door te praten en rond elf uur wil ik naar mijn hostel gaan maar wat denk je alles dicht en gebarriceerd van binnen en die van mij pot dicht dus bleef er maar een ding over!! Blijven slapen!!!!!!!
de volgende morgen begreep ik dat22.00 alles potdicht gaat, lekker dan maar alles overleefd :-)

Maandag morgen de wekker om 7.30 en op naar Nagarkot