dag 7 09-09-2014 - Reisverslag uit Benares, India van Rene Besten - WaarBenJij.nu dag 7 09-09-2014 - Reisverslag uit Benares, India van Rene Besten - WaarBenJij.nu

dag 7 09-09-2014

Door: Rene

Blijf op de hoogte en volg Rene

10 September 2014 | India, Benares

Kwart voor 6 ging het wekkertje weer alle spullen weer in de rugzak en om 6.15 ontbijten en ons opmaken voor de lange bus rit naar Shivpatinager en die was zeker lang, een afstand van rond de 300 km waar we rond de 11 uur over deden over wegen, het was meer 11 uur in atractie en alle kanten op geslingerd zodat we bij alle kuilen tegen het dak op zaten en de kopjes van links naar recht gingen, de omgeving werd wel wat mooier Eindelijk!! We hadden een lunch pakket meegekregen van de eigenaar van een restaurant uit Varanasi die uit Nepal kwam waar we een avond gegeten hadden zodat we lekker door konden rijden en alleen maar plasstopst hadden om op tijd aan te komen , ja dat werd onderweg de bosjes en net zoals de indiers doen dus heel normaal :-). aangekomen in het oude koloniale landhuis The RoyalRetreat na de zware busrit kwamen we in een sprookje vergeleken met wat we de afgelopen dagen hadden gezien, groen en een schitterend landgoed met stilte en geen getoeter en geen afval te zien !! Een verademing en even genieten en foto's maken ,de sleutels werden uitgedeeld door Adam en konden naar onze kamers om te douchen en rond 19.00 te gaan eten met zn allen van een buffet .
Nog even buiten gezeten en rond 22.00 ging iedereen toch wel stilletjes aan naar zijn kamer om de volgende dag weer vroeg op te staan en de wekker weer op 06.00 te zetten, half 7 eten en voorbereiden om om 7.00 in de bus te zitten op weg naar YES!! Nepal !! een busrit van weer rond de acht uurtjes.

• 11 September 2014 - 00:22

Sandra:

Hoi Rene,

Ik lees elke dag je reisverslag, erg indrukwekkend.
    Wel vermoeiend denk ik.
    Geniet er nog maar van.