dag 3 en ochtend dag 4 - Reisverslag uit Benares, India van Rene Besten - WaarBenJij.nu dag 3 en ochtend dag 4 - Reisverslag uit Benares, India van Rene Besten - WaarBenJij.nu

dag 3 en ochtend dag 4

Door: Rene

Blijf op de hoogte en volg Rene

07 September 2014 | India, Benares

Vanmorgen weer vroeg het wekkertje om 4.45 en ja echt bijna twee uur geslapen om om 5.15 op pad te gaan naar de wereld beroemde Taj Mahal het ausoleum voor Mumtaz de vrouw van een andere Moghulvorst Sjah Jahan, alleen hadden we nu een ander probleem dat we Adam miste onze reisleider en vroegen of Anneke even wilde kijken en ja hoor toen ze klopte hoorde ze alleen maar (een momentje ) hij lag nog heerlijk van zijn kussen tegenieten :-) op zoek naar de ticket bureau en die lag raar genoeg de andere kant op en moesten toch wel opschieten voor de zonsopgang die helaas door de regen verstoord werd, Martijn alvast een kaartje voor Adam gekocht (750 rupees )en konden op weg!! Na een minuut of 20 lopen kwamen we aan en we werden in twee rijen geplaatst de vrouwen links en de mannen rechts.(Onze rij ging echt sneller )
Er was een zware controlle vanwege dreigende aanslagen?? , scheen in de Indiase krant te staan door een tereur organisatie en mochten alleen een camera en water meenemen maar weinig van gemerkt.
Binnen aangekomen hadden we weer een nodbui en moesten even schuilen maar was zeker de moeite waard toen het droog werd en weer mooie kiekjes gemaakt, ogen tekort en ook daar lopen de apen los rond (nee Dennis Wilmans dat was ik niet ;-) ) hoor je denken!

• 07 September 2014 - 12:09

Dennis Wilmans:

Kon je niet bij die apen gaan loggen slapen !!

• 07 September 2014 - 12:12

Ron:

goed bezig wereldreiziger!! wat een trip he? en mooie verhalen. doe je goed!!

• 08 September 2014 - 10:05

Thea Mols:

Tja ik had je moeten waarschuwen om je niergordel mee te nemen, hahaha.
    Blijf weg van die apen, vieze rotzakken zijn het.......
    Ik heb een rondreis Sri Lanka gedaan een paar jaar geleden, dus idd zeer tegenstrijdig, enorme luxe versus enorme armoede. De groene zones zijn zoooo mooi.
    Geniet ervan het is een once in a lifetime experience!!!!